Tilmelding til elevskolen

Alder: Alle aldre Pris: 0,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

Tilmeld dig her for at få registreret dit betalingskort. Elevskolen flytter dig efterfølgende ud på det kontingent, og elevhold du kommer til at være på. Der vil så blive sendt et link til din mail du skal godkende til betaling.

Aktivt medlemskab juniorer

Alder: 0-18 Pris: 300,00 DKK Rater: halvårlig
Beskrivelse

Dette medlemskab skal beruges af: Opstaldere, halvparter, elevskole, og dem der ønsker fuldt medlemskab.

Aktivt medlemskab seniorer

Alder: 18-99 Pris: 400,00 DKK Rater: halvårlig

Familiemedlemskab

Alder: Alle aldre Pris: 600,00 DKK Rater: halvårlig
Beskrivelse

Et familiemedleskab. giver hele familien på samme påpæl, mulighed for at blive medlem til en fordelagtig pris!

U-25 Medlemskab

Alder: 1-24 Pris: 100,00 DKK Rater: Årlig
Beskrivelse

U-25 medlemskabet er et medlemskab for unge til en god pris. Medlemskabet er for dem, der ikke står opstaldet på stedet, men gerne vil være en del af fælleskabet i Fredericia Sportsrideklub, og benytter vores skønne faciliteter. U-25 medlemskabet giver ret til: At købe ridehuskort, ride på udendørsbanen uden ridehuskort, ride holdtimer ved Lars Trier Kjøller, uden ridehuskort, deltage i klubbens arrangementer og selvfølgelig ride stævner for FSRK under Dansk Rideforbund.

25 Plus Medlemskab

Beskrivelse

25 Plus medlemskabet er for dem over 25, til en god pris. Et medlemskab for dem, der ikke står opstaldet på stedet, men gerne vil være en del af fælleskabet i Fredericia Sportsrideklub, og benytter vores skønne faciliteter. 25 plus medlemskabet giver ret til: ride på udendørsbanen uden ridehuskort, ride ved Lars Trier Kjøller, uden ridehuskort, deltage i klubbens arrangementer, og selvfølgelig ride  stævner for FSRK under Dansk Rideforbund.

Stævnemedlemskab

Beskrivelse

Dette giver ret til at starte stævner for FSRK under Dansk Rideforbund.

Kæpheste Medlemskab/Kontingent

Alder: Alle aldre Pris: 150,00 DKK Rater: halvårlig
Beskrivelse

Dette medlemskab er kun til kæphæstehold.

Betales i januar og juli.

Passivt Medlemskab

Beskrivelse

Dette medlemskab er for dem der ikke rider, men gerne vil være medlem, og støtte kluben

Ridehuskort / facilitetskort

Antal tilmeldte: 16 Alder: Alle aldre Pris: 400,00 DKK Rater: månedlig (12 rater)
Træningstider: Mandag -

Lille ridehuskort: en gang ridning pr. uge, indendørs/udendørs, hvis du ikke er opstaldet på stedet (kræver også junior/senior eller U-25 medlemskab)

Antal tilmeldte: 0 Alder: Alle aldre Pris: 200,00 DKK Rater: månedlig (12 rater)
Træningstider: Torsdag -

1 gang pr. uge ved Exam. berider Camilla Lund-Pedersen, juniorer/seniorer (for opstaldede på stedet)

Antal tilmeldte: 1/50 Alder: Alle aldre Pris: 500,00 DKK Rater: månedlig (11 rater)
Store hal Onsdag -

Camilla Lund-Pedersen Exam. berider

Jeg hedder Camilla Lund-Pedersen, og jeg er 30 år gammel.

Jeg kommer oprindeligt fra Kolding, men har været i forskellige konkurrencestalde i Danmark og Tyskland.

Jeg er placeret i MA i spring og dressur. Jeg er meget stævneaktiv, med både yngre og ældre heste.
Jeg har meget erfaring i undervisning, i både dressur og spring, og går meget op i udviklingen af hver enkelt ekvipage. Ligeledes er det vigtigt for mig, at både hest og rytter synes, at det er sjovt, og forstår, hvor vigtig grundridningen er for hele ekvipagen.

Jeg underviser alle slags ryttere på alle niveauer ????

1 gang pr. uge ved Exam. berider Camilla Lund-Pedersen, juniorer/seniorer (for udefrakommende, kræver ikke facilitetskort, men minimum U-25 eller 25 Plus medlemskab)

Antal tilmeldte: 0/50 Alder: Alle aldre Pris: 600,00 DKK Rater: månedlig (11 rater)
Store hal Onsdag -

Camilla Lund-Pedersen Exam. berider

Jeg hedder Camilla Lund-Pedersen, og jeg er 30 år gammel.

Jeg underviser alle slags ryttere på alle niveauer ????