Halvpart!  Kvartpart!  Minihold!  Juniorhold!

Vi har det hele. Der er også frie pladser. Måske var det noget for dig?

Halvpart: Pr. uge, to timers dressur, en times spring/bomtræning og en ”rid-selv-dag”. Du vil også være med til den daglige pleje og pasning af din part. Så det er lidt som at have sin egen pony/hest. 1200,- pr. måned plus medlemskontingent.

Kvartpart: Pr. uge, en times undervisning og én ”rid-selv-dag”. Her er der også lidt pasning og pleje med, som du selvfølgelig vil blive instrueret i. Kun 600,- pr. måned, plus medlemskontingent.

Minihold: Pr. uge en gang søndag formiddag. Her lærer barn og forældre, hvordan man omgås ponyen og man lærer at gøre den klar og sadle op. På dette hold har du mulighed for at trække ponyen, hvis dit barn ikke selv kan ride endnu. 450,- pr. måned plus medlemskontingent.

Juniorhold: Pr. uge en gang søndag. Her lærer du og forældre hvordan man omgås ponyen. Du lærer også at gøre ponyen klar og sadle op. På dette hold er der lidt mere regulær rideundervisning end på miniholdet. Dette hold er ligesom springbrættet til part. 450,- pr. måned plus medlemskontingent.

Se vores søde elevheste her: Elevheste

Spørgsmål vedrørende elevskolen, elevhold, halvparter, kvartpart
og tilmelding. Mail til:  fsrkpart@gmail.com

Spørgsmål vedrørende elevhold søndag:
Kontakt da Ida Buch Larsson på tlf. 61 69 31 51